נעים מאוד!

אני אריאלה, בונה אסטרטגיות שיווקיות.

אסטרטגיה שיווקית זו הדרך של כל עסק לשווק ולפרסם. וזה מה שאני עושה, מוצאת לעסקים שאני עובדת איתם את הדרך שלהם לשווק ולפרסם, מתוך הידע הזה אני גם מנהלת פרסום ומפיקה אתרי אינטרנט מא-ת.

לא התחלתי ככה.

עד שילדתי את בני הבכור, (וזה היה ממש מזמן) הדרכתי טיולים, אחר כך עבדתי עם נוער בסיכון, לימדתי אותם לבגרויות ובהמשך ניהלתי תכניות בתחום הזה.

עם הזמן, הרגשתי שזה לא המקום שלי. לא מבחינת מה שעשיתי בפועל, לא הרגשתי שאני מביאה את כל הכישורים והיכולות שלי לידי ביטוי, וידעתי שאפשר להתפרנס ולהרוויח הרבה יותר טוב במקום אחר (וזה חבל מאוד- שלא משקיעים משאבים במי עובד בתחום כל כך חשוב, אבל זה כבר נושא אחר.) וחיפשתי את המקום שלי.

חיפשתי במה לעסוק שיביא את החזקות שלי לידי ביטוי, שאקבל תחושת סיפוק ויכולת להתקדם ולהרוויח יותר כל הזמן.

יש פתגם שאני מאוד מאמינה בו

והוא אומר ככה "אין אסיר מוציא עצמו מבית האסורים".

הכוונה היא שלפעמים, כשמרגישים 'אסירים', כשאנחנו לא מצליחים לעזור לעצמנו, למצוא בעצמינו את הפתרון, צריך מישהו מבחוץ, ש'ישחרר' אותנו.

לא תמיד אנחנו מסוגלים לזה בעצמינו.

כשהרגשתי שאני לא מצליחה למצוא את התשובות בעצמי. וניסתי כל מה שיכלתי בכלים שהיו לי, הלכתי להכוונה מקצועית. שם, אחרי ניתוח אופי, אמרו לי שאני צריכה לעשות בשיווק ופרסום.

לא הכרתי את התחום הזה, של השיווק והפרסום,

והסבירה לי המאבחנת, שאני מזהה מהר ומדויק צורך של אנשים, מה אנשים באמת צריכים, ומאוד יצירתית כדי לתת לו את המענה. וזה שיווק.

קיבלתי. והתחלתי לברר על העולם הזה של השיווק והפרסום

הלכתי ללמוד אסטרטגיה, מיתוג וניהול לקוחות – והתאהבתי.

שיווק אמיתי, ברמה גבוהה, דורש להבין בדיוק מהו העסק, מה המהות שלו, החוזקות שלו, מי קהל היעד, איך נכון לפנות אליו כדי שבאמת יבואו לקנות.

שיווק אמיתי, ברמה גבוהה זה להבין שהעסק או החברה במערכת יחסים עם הלקוחות – ולכן צריך לדייק ולחבר בין מה שהעסק נותן, ומה הלקוחות צריכים לקבל.

שיווק אמיתי, ברמה גבוהה דורש ללמוד כל הזמן, להתפתח עם הידע והטכנולוגיה, עם סגנון החיים המשתנה- לא משעמם לרגע ..

שיווק אמיתי, ברמה גבוהה זה אנשים, זה רגשות, זה יצירתיות, זה לגרום לכולם להרוויח, בעל העסק והלקוחות שיהיו מרוצים.

וזה כיף!!!

יש לי עוד “אני מאמין” אחד בעסק, וזה שהדברים צריכים להיעשות באפקטיביות.

אני מתחילה כל תהליך בהצבת מטרות, ומשם אני כל הזמן חושבת במונחים של עלות מול תועלת – אל מול המטרה.

מה הדבר שצריך לעשות כדי להרוויח כמה שיותר , במינימום השקעה. של זמן, כסף ואנרגיה.

הפיצוח הנכון של כל פעולה שיווקית, לראות תוצאות מהדרך ועסקים שצומחים- זה סיפוק ענק בעבורי.

יחד נראה איך אני אוכל לעזור לעסק שלך לפרוץ קדימה לשלב הבא.

אבל זה לא הכל 🙂

חוץ מזה, אני אימא לשני בנים ובת. ויש גם כלבה, גינה, ותחביבים…

אשמח להיפגש, לשמוע על על העסק שלך על הלקוחות שלך.. יחד נראה איך אני אוכל לעזור לעסק שלך לפרוץ

קדימה לשלב הבא.

נשב לכוס קפה?

המלצות

ליצירת קשר, מלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם 

אריאלה לוי | 052-7710889 | info@ariellalevy.co.il

בניית אתרי אינטרנט מ א'-ת'

אתר אינטרנט מבוסס אסטרטגיה שיווקית

יש שחושבים ש'לבנות אתר אינטרנט' זה פעולה של שלב אחד. פשוט בונים אתר.
מי שמכיר את התחום, או בנה בעבר אתר אינטרנט לעסק, יודע שלבנות אתר אינטרנט טוב, מקצועי, נכון ומדוייק לעסק –
זה דבר הדורש כמה שלבים שכל אחד מהם צריך להיעשות במקצועיות.

01 | שלב האפיון

אפיון האתר זה כמו שלב האדריכלות בבניית בית. דבר ראשון מבררים ומזקקים- מהי המטרה של העסק, עכשיו ובעתיד. מכאן גוזרים את מטרות האתר שיהיו ביחס למטרות העסקיות. מטרות האתר יכולות להיות, שיקנו משהו מסויים, שיבינו שיש פה חברה מקצועית עם נסיון רב שאפשר לסמוך עליה, להסביר את מהות העסק כדי ליצור מסננת ראשונית למתעניינים ועוד ועוד..

כל עסק לפי התחום שלו, קהל היעד שלו והמטרה העסקית שלו.

אחרי שמגדירים מה מטרת האתר – עוברים לשלב בו מחליטים מה צריך שיהיה באתר, איזה מוצרים, אילו שירותים, מה הבידול אל מול המתחרים, מה צריך להיות באתר כדי להשיג את המטרה שהצבנו קודם.

אבל זה זה לא מספיק!

בשלב האפיון גם בונים היררכיה- את סדר החשיבות, מה חשוב יותר ומה פחות, ומכאן, מה יהיה בעמוד הבית ומה בדף פנימי ודואגים שהאתר ישקף בצורה מסודרת, מובנת, נעימה לעין, אינטואיטיבית את מכלול העסק לפי סדר החשיבות. זה הזמן בו 'מסדרים' את המבנה של האתר שיהיה קל ונוח לשוטט בו ולהבין את המסר אותו אנחנו רוצים להעביר.

נשמע פשוט וטריוויאלי?

זה נכון. אבל לצערי בשטח זה לא מה שקורה. פגשתי לא מעט בעלי עסקים שהאתר שלהם לא שיקף נכון את מטרת העסק. לא פעם האתר היה נראה מעולה. עיצוב מקסים, תמונות נהדרות- אבל חוטא לגמרי למטרות בעלי העסק. שירותים או מוצרים שהיו אצל כל המתחרים, או שירותים שולים שאין בהם הרבה רווח לבעל העסק- היו בפרונט, בגדול- בדף הראשון אליו נכנסים ושירותים ייחודיים, אלו שעשו את הבידול- היו בדף פנימי שאף אחד לא הגיע אליו.

ראיתי אתרים מהממים אבל עם בלאגן גדול בדפים הפנימיים, חזרתיות במלל בכמה דפים, חוסר ארגון של האתר. הלקוח הפוטנציאלי שנכנס לאתר, מקבל חוויה של בלאגן וללכת לאיבוד. לא מבינים מה קורה באתר, מה הייחודיות של העסק, מה השירותים אותם העסק מציע ולמה בעצם לפנות אליו כדי לקבל שירות..

אם עושים את שלב האפיון בצורה מקצועית- לא מגיעים למצב כזה. כשעושים אפיון בצורה מקצועית- האתר ברור לעין, מובן, מסודר, כל מי שנכנס לאתר מבין אליו שירותים/מוצרים העסק מציע, במה הוא שונה וטוב יותר מהמתחרים. כל מי שנכנס לאתר מרגיש שיש פה עסק מקצועי שאפשר לסמוך עליו.

02 | שלב התוכן

תוכן מילולי ותוכן ויזואלי- תמונות ולפעמים וידאו. מאוד חשוב שהתוכן יהיה מקצועי וישדר את ערכי המותג של העסק. כשאני בונה אתרי אינטרנט, אני כותבת את התכנים ע"פ מילות חיפוש המקדמות את האתר בגוגל (קידום אורגני) ומפיקה את ימי הצילום. כך אני דואגת שהתמונות והתוכן יהיו איכותיים וישדרו את המסר הנכון להשגת מטרת האתר.

יחד עם שלב התוכן ישנו שלב העיצוב –

זה מה שמבדיל אתר שנראה מדהים, חדש ומקצועי לבין אתר שנראה שלא השקיעו בעיצוב שלו. כשעושים עיצוב מקצועי דואגים לנראות האתר. נראות מקצועית, אסטטית, מעוצבת – ובעיקר שתשקף את ערכי המותג את התדמית שהעסק צריך להביא לידי ביטוי – בצבעים, בפונטים, ובכל העיצובים הגרפים באתר.

03 | בניית האתר והעליה לאוויר

בשלב זה יש כמה דברים מאוד חשובים – כדי שהאתר יראה מקצועי ויתן מענה נכון לאורך שנים. כל הכפתורים מובילים לדפים הנכונים, האתר מותאם למובייל (למסך טלפון), טעינת אתר מהירה (אתם לא רוצים שעד שהאתר יטען הלקוחות יעברו לדבר הבא), אחסון בשרתים אמינים, התאמה למנוע החיפוש של גוגל ועוד ועוד..

אני מאוד אוהבת להפיק אתרי אינטרנט. זה דורש ממני גם את שלב ה’פיצוח’ – שהאפיון, העיצוב, התוכן – הכל ישרת את המטרות העסקיות. וגם להביא יצירתיות, מקוריות, שיהיה אתר קצת אחרת ממה שרואים בכל מקום. ובסוף לראות תוצאה מעולה, ולקבל את הפידבקים שבזכות האתר, הדברים קרו, מטרות הושגו והעסק באמת התקדם לשלב הבא.

?!

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לבנות אתר אינטרנט

לא פעם, כשניגשים לפרוייקט בתחום שהוא לא תחום המומחיות שלנו, ואנחנו צריכים לבחור ספק שייתן לנו את המענה, אנחנו מתחילים להתבלבל כי אנחנו אפילו לא יודעים מה לשאול כדי לקבל את התשובות שיעזרו לנו לקבל החלטה. אז רשמתי פה את השאלות החשובות ביותר, (ואת ההגיון שעומד מאחוריהם) כדי שתדעו מה לשאול כל חברה לבניית אתרים, לפני שאתם מתחילים התקשרות :

פלטפורמה זה בעצם המקום בו נאגדים תכני האתר והמקום בו מנהלים אותו. יש מגוון פלטפורמות, אך החלוקה המשמעותית הראשונה היא להבין האם הפלטפורמה שמציעים לכם ‘יושבת’ על “קוד סגור” או ”קוד פתוח” ואני אסביר:
בקוד סגור, הקוד המקור של התוכנה הוא סגור ולא נגיש לציבור מה שאומר שרק החברה שפיתחה את הפלטפורמה יכולה לשנות ולעדכן את הקוד.

המשמעות לצרכן היא שהעיצובים בד”כ יותר מוגבלים, יש פחות אפשרויות להתאמה אישית, ובמידה ואתם לא מרוצים מהשירות של החברה שבנתה לכם את האתר, החברה הזו פשטה רגל או “רק” לא מעדכנת את העיצובים שלה לאורך השנים. אין לכם מה לעשות בנדון, ואם אתם רוצים לשנות אתם צריכים לבנות אתר מההתחלה, וכל ההשקעה שלכם הולכת לפח. היתרון בקוד סגור הוא שבד”כ המחיר של האתר זול יותר ובד”כ גם התפעול. המשמעות של קוד פתוח זה שקוד המקור של התוכנה גלוי ונגיש לכל מי שרוצה לצפות בו או לשנות אותו.

המשמעות לצרכן היא שהשליטה באתר תמיד בידיים של הלקוח, גם אם החברה שבנתה את האתר כבר לא רלוונטית מאיזה שהיא סיבה, כל מתכנת או אדם שמכיר את התחום יכול לשנות ולשפר את האתר, יש בקוד פתוח יותר אפשרויות להתאמה אישית, החסרון הוא מחיר יותר גבוה, ולפעמים לעשות שינויים ולנהל את האתר זה משהו שפחות ידידותי למי שלא מהתחום.

תוכן לאתר מורכב מטקסט- כל המלל שהולך להיות באתר, מתמונות שיהיו באתר (תמונות תדמית של האמשים, המשרד, הפרוייקטים) ולפעמים גם סרטון שנכון שיהיה באתר. הבאת כל התוכן זה זמן ואנרגיה שמישהו בחברה צריך להשקיע, בנוסף לעבודה השוטפת. עשיתי סקר קטן ושאלתי בעלי עסק, שלא אני הפקתי להם את האתר, כמה זמן זה לקח להם. התשובות היו מחצי שנה ועד 5 שנים.

לכן לפני שמתחילים לבנות את האתר, צריך להבין מי אחראי על הבאת התוכן הכתוב והמצולם, זה יכול להיות אחד העובדים בחברה- מישהו ש”יש לו את זה” בכתיבה שיווקית או למצוא מישהו בחברה שימצא קופירייטר וצלם וינהל את העבודה מולם וידאג שהם יביאו את התוכן הנכון. אם אין לכם את זה, כל הפרוייקט של האתר יתעכב מאוד, וחבל להתחיל ככה.

גוגל משתמש ב"רובוטים" כדי לסרוק אתרים ולהעריך איזה אתרים הכי טובים להציג עבור כל חיפוש. קידום אורגני פירושו לבנות את האתר שלך כך שהרובוטים האלה יבינו שהוא טוב ורלוונטי, וידרגו אותו גבוה בתוצאות החיפוש. כשבונים את האתר ומתייחסים לקידום האורגני שלו, משתמשים במילים שאנשים מחפשים בגוגל בתחום העסק/החברה (זה נקרא “מילות מפתח”) את המילים האלה מטמיעים בצורה הגיונית ומתאימה בטקסטים, בכותרות ובתגיות.

דואגים למבנה הגיוני לאתר, כותבים תוכן איכותי ומקורי שיעניין את הגולשים ככה שישארו באתר הרבה זמן, מתאימים את האתר לגלישה בנייד (כמובן), דואגים שהאתר יטען מהר ועוד.. זה מאוד חשוב והזמן הכי נכון לעשות את זה, זה כשבונים את האתר.

התשלום על בניית אתר מתחלק תמיד לעיצוב ובניית האתר, ותשלום על דומיין (כתובת האתר שמבדיל בין האתר שלכם לבין האתרים ברשת) ותשלום על אחסון. יש חברות שלא גובות תשלום על בניית האתר או גובות מחיר נמוך על בניית האתר, אך גובות מחיר גבוה על אחסון ועל הדומיין, ככה שיוצא שפשוט משלמים על האתר בתשלומים. כשבוחרים חברה לבניית אתר, כדאי מאוד לשים לב ולהשוות גם את התשלום החודשי והאם יש התחייבות.

המלצות

ליצירת קשר, אשמח שתמלאו את הטופס ואחזור אליכם בהקדם:)

אריאלה לוי | 052-7710889 | info@ariellalevy.co.il