מעניין אתכם איך עושים שיווק מקצועי? אתם במקום הנכון.. :)

ככה מאבדים לקוח – טעויות שיווקיות שחבל לעשות…

ככה מאבדים לקוח – טעויות שיווקיות שחבל לעשות…

קרה לי בזמן האחרון שראיתי, בתור לקוחה פוטנציאלית, כמה דברים שעסקים עשו, וברגע הזה הם איבדו אותי. אין סיכוי שאני
איך בונים תכנית שיווקית שנתית

איך בונים תכנית שיווקית שנתית

איך בונים תכנית שיווקית שנתית למה בכלל צריך תכנית עבודה שיווקית? למה בכלל צריך את זה? ועוד תכנית שנתית…!!!! מי
כמה אוגוסט משפיע על העסק שלך? או איך להתמודד עם עונתיות בעסק

כמה אוגוסט משפיע על העסק שלך? או איך להתמודד עם עונתיות בעסק

אם אתם מוכרים לאדם הפרטי, מה שנקרא b2c כנראה שאתם מרגישים בשינוי. כי הלקוחות שלכם, מתנהגים אחרת באוגוסט. חם. הילדים
מי צריך אסטרטגיה שיווקית

מי צריך אסטרטגיה שיווקית

יש בזה משהו קצת מצחיק..  הרבה פעמים מגיעים אלי בעלי עסקים בתחילת הדרך, עוד לפני שהעסק קיים, ואומרים לי שזה
מה עדיף, אתר או פייסבוק – מחשבות תוך כדי טיול משפחתי…

מה עדיף, אתר או פייסבוק – מחשבות תוך כדי טיול משפחתי…

סוף השבוע האחרון, יצאנו אני האיש שלושת הילדים והכלבה לטיול בצפון. אני מתה על העונה הזו, שהכל פורח, וכל הנחלים
ססטוס שיווקי לפייסבוק: איך עושים את זה נכון

ססטוס שיווקי לפייסבוק: איך עושים את זה נכון

למה להשקיע בסטטוסים לפייסבוק? שיווק זו מערכת יחסים. שלנו כבעלי העסק, עם הלקוחות שלנו. הקיימים והפוטנציאלים. כידוע לכולם מערכות יחסים
איך גורמים לשיווק מפה לאוזן

איך גורמים לשיווק מפה לאוזן

הלקוחות הכי טובים הם לקוחות מפה לאוזן.. כל מי שזה קורה לו יעיד, שלקוחות כאלה, שבאים מהמלצות מפה לאוזן, הם

צרו איתי קשר

אז איך אני יכולה לעזור לעסק שלך?

מתברר שהמילה שיווק אינה מילה נוראית כל כך...
בקורס לבניית תכניות שיווק וממפגשי יעוץ עם אריאלה לוי הבנתי שכדי לפתח את העסק צריך לשווק בצורה אמיתית ונכונה, שמתאימה לך. ראיתי שהשיווק הופך להיות חלק בלתי נפרד מהעשייה של העסק. והוא מאתגר, מעניין ומרתק.
כעת יש ברשותי מטרות, יעדים ותוכנית לדרך והכי חשוב יש משהי שנמצאת גם להתייעצות והכוונה במידת הצורך.

יפית אלנהורן - אימון מדויק לתעסוקה

אז איך אני יכולה לעזור לעסק שלך?


לפני שפגשנו את אריאלה היינו בחושך גמור מבחינה שיווקית לא ידענו מה לעשות ואך לעשות.

התחלנו לבנות ביחד אסטרטגיה שיווקית.

אריאלה הייתה מאוד ממוקדת, שינתה לנו את החשיבה ופתחה בפנינו עולם חדש. התהליך היה מרתק ותוך כדי עבודה גילינו שאנחנו נהנים וזה לא מאיים כמו שחשבנו.

התמודדנו עם שאלות והתלבטויות ובעקבותם מצאנו את הדרך שלנו לשווק ולפרסם.
בסוף התהליך קיבלנו תכנית שיווקית כתובה שבנינו במהלך המפגש.
אני ממליץ עליה לכל אחד שרוצה להיות רציני לגבי השיווק שלו.

e - motion