תכנית "מאסטרטגיה לתכנית עבודה”
הדרך להצלחה בשיווק העסק עוברת דרך שלוש נקודות
מוצר מצויין, בידול ממתחרים, ומענה לצורך אצל הלקוח.
בעבודת האסטרטגיה השיווקית, אני עושה מחקר מעמיק תוך שימוש במודלים מקצועיים,
וכך מוצאת לעסק את הדרך השיווקית המחברת והעונה לשלושת קריטריונים אלו.
אסטרטגיה שיווקית כוללת:
התייחסות למוצר, יצירת בידול ממתחרים, בחירת קהלי יעד רלוונטים, בניית מותג, הפניה למדיות פרסום רלוונטיות וכתיבת מסרים המעניינים את הלקוחות. יצירת קמפיינים שיווקיים, וטיפול במועדון לקוחות.
כדי שהרעיונות הטובים יגיעו לידי יישום וביצוע ,ולא יישארו כקובץ במחשב .
אני כותבת לכל עסק תכנית שיווקית שנתית ברורה קונקרטית ומפורטת.
ומלווה את בעל העסק, או את מנהל השיווק ליישום מלא ולבקרה על התוצאות, בהמשך השנה.
למי זה מתאים?
לעסקים המשקיעים כל חודש בפרסום , יש מי שמנהל להם את השיווק,
לעסקים שרוצים פעם אחת לעשות בשיווק ובפרסום שלהם סדר,
לעבוד ע"פ תקציב מתוכנן מראש, ולראות את הצמיחה והשינוי..